🌱 LIIKUNTARETRIITTI🌱

🌱 Liikuntaretriitti - aikaa itselle🌱

 Tämä päivä tarjoaa Sinulle kehon ja mielen rentoutumista joogan ja meditaation keinoin sekä reippaampaan harjoittelua kuntonyrkkeilyn sekä pilateksen avulla - kaikkea sopivassa suhteessa kehoa kuunnellen. Lisäksi päivään sisältyy hyvinvointia tukeva luento (vaihtuva aihe) sekä lounas. Päivän lopussa on ihana syvärentoutus. Tämän päivän aikana ei kiirehditä, mutta ehditään paljon!

(Käytännön tietoa sivun alalaidassa)

🌱 Hiljainen liikuntaretriitti - irti hetkeksi

Tämä päivä on luotu Sinulle, joka tarvitset hetken olla rauhassa - vietämme koko päivän hiljaisuudessa, puhumatta, ilman katsekontaktia (tuntien ohjausta lukuunottamatta) ja suljemme laitteet. Päivä tarjoaa Sinulle pysähdyksen - reippaampaa harjoittelua kahvakuulatunnilla ja pilatesta sekä rauhoittumista joogan ja meditaation avulla. Kuuntelemme tarkasti kehoa. Päivään sisältyy lounas sekä käyskentelyä luonnossa nauttien ajasta ilman tekemistä. Päivä päättyy syvärentoutukseen, levolliseen olotilaan.

🌱 Mini liikuntaretriitti - pieni irtiotto

Päivässä yhdistyy jooga ja reipas liikunta, jotka yhdistettynä tarjoavat ainutlaatuisen kokemuksen. Mini liikuntaretriitti on lyhennetty versio koko päivän liikuntaretriitistä. Aamupäivän aikana saat kuitenkin uudenlaisen kokemuksen kehoon ja syvärentoutuksessa aika pysähtyy ja mieli virkistyy, Päivän aikana kuunnellaan ja kunnioitetaan kehoa ja sen kokemuksia, siksi päivä sopii aivan jokaiselle. Ohjaajien vahva kokemus takaa laadukkaan ja turvallisen päivän. Tervetuloa kokemaan Mini liikuntaretriitti kanssamme!

🌱 Seuraavat retriittipäivät (toteutetaan Krapilla):

  • Liikuntaretriitti - aikaa itselle, la 25.9.


Liikuntaretriittivaraus

 

 



 

🌱 Ohjaajat (ohjaajilla kokemusta yhteensä yli 15000 kertaa)

SALLA RINNE. Pilates-, kuntonyrkkeily- ja kahvakuulaohjaaja sekä Sensovalmentaja. Sallan tunneilla tehdään huolellisesti ja tarkasti liikkeet. Monipuolisen taustansa vuoksi Sallalla on jokaiselle liikkujalle juuri hänelle sopivat neuvot ja ohjeet. Turvallisen harjoittelun lisäksi tunneilla on hauskaa! 

MINNA LOPONEN. Joogaopettaja ja psyykkinen valmentaja, joka opettaa rentoutumista sekä auttaa omien voimavarojen käyttöönotossa. Hän myös työstää väitöskirjatyötä unihäiriöistä ja pitää rentoutusryhmiä unettomille sekä toimii hierojana Järvenpäässä. Minnan tunneilla päästetään irti turhasta ja kotiin lähdetään lempeinä ja rentoutuneina.


🌱 Liikuntaretriitti - aikaa itselle  🌱

 

 KÄYTÄNNÖN TIETOA

Paikka: Krapi, Rantatie 2, Tuusula
Hinta: 98€ sis. kaikki harjoitukset, Krapin ihanan lounaan, sekä koko päivän ajan hedelmiä sekä kahvia/teetä.
Mukaan tarvitset: Joustavat vaatteet (huomioi, että osan päivästä olemme ulkona, mikäli sää sen sallii), oman joogamaton ja peiton sekä kannattaa varata juomapullo mukaan. Ja mikäli sinulla on, niin ota omat nyrkkeilyhanskat mukaan.
Ilmoittautuminen Liikuntaretriittille täällä.

Ehdot: Ilmoittautuminen on sitova, mutta toivomme, että mikäli sinulla on koronaoireita tai olet altistunut, et tule paikalle. Ilmoita mahdollisesta peruutuksesta mahdollisimman nopeasti. Tapahtuma toteutuu mikäli osallistujia on vähintään 7 ja maksimissaan 8. Ilmoittautumalla sitoudut retriitin sopimus- ja peruutusehtoihin (alla).
Mikäli jokin asia jäi sinua mietityttämään, niin olethan yhteydessä Sallaan tai Minnaan: salla.rinne(a)hotmail.com tai minnajoogaa(a)gmail.com

_____
LIIKUNTARETRIITIN OHJAAJAT
Salla Rinne. Lue lisää: https://www.sallarinne.fi
Minna Loponen. Lue lisää: http://minnaloponen.fi/
___
COVID-19
Noudatamme THL:n ja OKM:n 31.5.2021 antamaa ohjetta koronavirustartuntojen ehkäisemisestä yleisötilaisuuksien ja yleisten kokoontumisten yhteydessä sekä julkisten tilojen käytössä.
Sisätilassa on maksimissaan samanaikaisesti 10 henkilöä.
Tila tuuletetaan taukojen aikana avaamalla ovia/ikkunoita.
Pidetään osallistujien ja ohjaajien kesken kunnioittava turvaväli (1-2m). Tapahtuma on riittävän isossa tilassa, että turvavälit toteutuvat reilusti, käytä siis maskia harkintasi mukaan.
Tapahtumaan ei saa osallistua, jos on mitään sairastumiseen viittaavia oireita. 
Huolehdi koko retriitin ajan hyvästä käsihygieniasta.
Tultaessa sisätilaan pestään kädet saippualla.
Kädet pestään vedellä ja saippualla aina ennen ruokailua sekä aina aivastamisen tai yskimisen jälkeen tai kun kädet ovat näkyvästi likaiset. Kädet kuivataan kertakäyttöisiin paperisiin käsipyyhkeisiin. Jos käsienpesu ei ole mahdollista, käytetään käsihuuhdetta, jota on tilassa useampia tarjolla.
Aivastamisen tai yskimisen yhteydessä suun eteen laitetaan kertakäyttönenäliina, joka heitetään heti käytön jälkeen pois. Jos nenäliinaa ei ole saatavilla, suojataan suu kyynärtaipeella. Kädet pestään tämän jälkeen.
___
LIIKUNTARETRIITIN SOPIMUS- JA PERUUTUSEHDOT
Ilmoittautumalla sitoudut noudattamaan tässä mainittuja ehtoja.
1. Vastuuvapautus
Osallistut retriitille omalla vastuullasi ja huolehdit itse omasta tapaturmavakuutuksestasi. Tapahtuman järjestäjinä emme ole vastuussa sinulle tai omaisuudellesi mahdollisesti aiheutuvasta haitasta. Ohjelma on suunniteltu perusterveelle liikuntakykyiselle ihmiselle. Ilmoittaudut ja osallistut tapahtumaan vapaaehtoisesti. Olet itse vastuussa harjoitusten sopivuudesta itsellesi.
2. Peruutusehdot
Meillä on oikeus peruuttaa tapahtuma ylivoimaisen esteen (force majeure) tai vähäisen osallistujamäärän vuoksi. Retriitin peruuntuessa ilmoitamme siitä sinulle välittömästi tai viimeistään kolme päivää ennen retriittiä. Emme ole velvollisia korvaamaan tapahtuman peruutuksesta sinulle mahdollisesti aiheutuvia kuluja.

 
Posti
Puhelu
Instagram
LinkedIn